Juventus - Lazio

• Bajnokság/Kupa: Serie A
  • Eredmény: 0-0

Beszámoló

A megszokottnál nagyobb várakozás előzte meg ezt a túrát, mint az eddigieket hiszen ez volt 6éves fennállásunk eddigi legnagyobb számú utazása. Szám szerint 52 lelkes JUVENTINO indult útnak péntek este 7óra magasságában a Hősök-teréről. A busz fedélzetén igen sokoldalú táraság gyűlt össze az ország minden tájáról sőt, még a határon kívülről is érkeztek útitársak.

A magyar tengert elhagyva felszállt az utolsó utas is a buszra így lett teljes a létszám.

Ennek örömére kezdetét vette a sokak által várva várt sorsolás, ahol 2db Eredeti Juventus mezt sorsoltunk ki. Nagy volt az izgalom, hogy kinek a neve kerül elő a sapkából. A nyertesek szemében nagy volt az öröm, a többiek kicsit csalódottabban fogadták a sorsolás végkimenetelét, de mindenki tudta, hogy az utazás mindennél jobb lesz.

Az oda út kicsit lassan telt, köszönhetően a sok sörnek és azok következményének elég sok pihenőt tartottunk. De a hangulatra nem lehetett panasz, viccek, storyk és filmek sokasága gondoskodott a szűnni nem akaró nevetésről.

Lassan de biztosan kora reggel megérkeztünk a káprázatos és hatalmas JUVENTUS STADIUM-hoz. A csoport többsége elindult, hogy megtekintse a nemrég megnyílt Juventus Múzeumot, ami igen pazarnak ígérkezett, és az is volt. A múzeum után, bevásároltunk az AREA 12 plázában. Ételből, italból, ajándékból és alkoholos tartalmú italokból nem volt hiány buszon.

2 óra magasságában elfoglaltuk a szállásunkat, ahol egy rövid pihenőre és tisztálkodásra került sor. Majd délután 5óra körül visszatértünk a Stadionhoz, hogy átvegyünk a mérkőzésre szóló jegyeinket olasz barátainktól. A meccsig hátralévő időt mindenki máshogy töltötte el. Van aki fénykép albumát gyarapított jobbnál jobb fotókkal, voltak akik a Juventus Store bevételét gyarapították és jobbnál jobb dolgokat vásároltak és voltak akik csak söröztek és ettek 1-2 szendvicset a közeli büfékben.

A meccs jó hangulatban telt, rengetek helyzettel, néha már gólt kiáltva és örülve. De sajnos az ellenfelek kapusa mindig a Juventus ellen játssza élete meccsét. A végeredmény 0-0 kicsit csalódottak voltunk de még mindig a Juventus vezeti a tabellát és két fontos meccs van még hátra a Bajnokok Ligájából.  És ez a döntetlen elfogadható, ha a Chelsea csapatát megverjük otthon kedden.

Meccs után a társaság többsége a közeli éttermeket kereste fel, hogy egyenek egy jó olasz pizzát. Mi is meglátogattuk a RUJ kedvenc pizzériáját az Őrült Kókuszt. Kiadós vacsora után hazafelé vettük az irányt, hogy mindenki kipihenhesse a nap fáradalmait.

Reggel egy kiadós svéd-asztalos reggelivel kezdtük a napot, majd elindultunk a közeli Auchanba ahol még mindenki megvette az elmaradt és szükséges ajándékokat.

A hazaút gyorsabban, de talán fárasztóbban telt el 12körül indultunk el Torinóból és éjjel 2-re érkeztünk meg a Hősök-terére.

Összességében, egy igen jó hangulatú túrán vagyunk túl, ahol rengetek új embert ismertünk meg és sok új barátság keletkezett.  A győzelem sajnos elmaradt, DE majd legközelebb ugyan ott VELETEK!

Hiszen itt az új év lassan, és tavasszal is rengetek, jobbnál jobb túra van terítéken. FINO ALLA FINE FORZA JUVENTUS!!!!  AVANTI RUJ!!!