Juventus - Parma

• Eredmény: 2-0
  • Gólszerzők: 54' Lichtsteiner, 59' Andrea Pirlo

Beszámoló

Végre véget ért a hosszú várakozás, kezdetét vette a várva várt szezon! Természetesen nem hiányozhattunk az első fordulóról sem, így péntek este útnak indultunk kedvenc útvonalunkon kedvenc városunkba. Érdekes módon elmaradt az 1-2 órás késéssel történő indulás is, mindenki pontos és precíz volt, már innen lehetett tudni, hogy Pazar túra elé nézünk.

Az utazás igen hangulatosan telt, a RUJ kedvenc slágereire tombolt az utazó brigád (Punnany Massif, Gusttavo Lima, Backstreet Boys és társaik), majd megtekintettünk néhány filmet is, többek között a a mozikban játszott Ted-et is.

Vidám hangulatban érkeztünk meg Torinóba, ahol a reggeli órákban végrehajtottunk egy könnyed bevásárlást a város szélén található Auchanban, majd a belvárosi szállásunk felé vettük az irányt. Mentünk egy kört a belvárosban, meglátogattuk a Juvestore-t, valamint elnyaltunk egy fagyit a kedvenc fagyizónkban, megtrollkodtuk a Parma buszát, s ledőltünk pár órára a stadionhoz indulás előtt.

Már négy óra környékén a stadion körül zónáztunk. Találkoztunk néhány potenciális ismerőssel, valamint felfedeztük a bevásárlóközpontot is. 7 óra körül beindultunk a stadionba, a Curva Sud első emeletére, közvetlenül a kapu mögé. Kell ennél jobb hely? A meccs előtt egy órával óriási felhőszakadás és vihar érkezett a stadion fölé. Akkora volt az eső, hogy alig láttuk a másik térfélen melegítő parmai játékosokat. Természetesen ez sem szegte kedvünket, az első sorokban félmeztelenre vetkőzve tomboltunk, s éltettük a csapatot. Hál istennek az eső elállt, a meccs pedig el is kezdődött. Az eredményt mindenki ismeri, s hazai információkból az is kiderült, hogy 5-6 alkalommal is szerepeltünk a kétrudasainkkal a televízióban. A legjobb érzéssel az töltött el bennünket, hogy a mérkőzés előtt-közben és alatt rengetegen jöttek üdvözölni minket: elértük, hogy mi is a Curva Sud részévé váljunk. Ennél nagyobb megbecsülés nem érhet egy szurkolói klubot.

Este bedobtunk egy pizzát az Őrült Kókuszban, majd kipihentünk az utazás és a mérkőzés fáradalmait. Vasárnap meglátogattuk Lingottót, néhányan közülünk részt vettek a stadion túrán és a múzeumlátogatáson is. Az esti órákban elindultunk vissza Budapestre, újabb élményekkel és tapasztalatokkal gazdagodva. De nincs megállás: vasárnap on tour Udine!