Juventus - Torino

• Eredmény: 1-0
  • Gólszerzők: 48' Amauri

Beszámoló

Pénteken este példátlan módon repülővel indultunk el Pozsonyból Bergamóba, az utazás 50 percig tartott. Az ottani szállás elfoglalása előtt megettünk egy-egy pizzát, s megkóstoltattak velünk jónéhány fagylaltot.

Szombat délelőtt vonattal utaztunk el Magentába, ahol a Drughi Magenta tagjai láttak vendégül minket ebédre. Fél kettőkor indult a szurkolói busz Torinóba. Az egész úton óriási hangulat volt, ment az éneklés, dalolás, igen oldott hangulatban. Fél 4-re érkeztünk meg a Drughi bárjába Torinóba, ahol már voltak körülbelül 50-en. Néhány csocsómeccs után rendőri felvezetéssel elindult a körülbelül 1000 ember a Stadio Olimpicóhoz. A menet körülbelül fél óráig tartott, s Mimmo vezette egy rotweillerrel. Előkerült néhány megafon és füstfáklya is, s az elhangzó dalokra és rigmusokra özönlöttek az emberek az utcákra és a lakásokból az erkélyekre. A meccs előtt ki-ki vásárolt néhány ereklyét, majd elfoglaltuk a helyünket a Curva Sud második emeletén a Drughi Magenta számára elkerített szektorrészben. A csapatokat óriási hangulat fogadta, kétség sem férhet hozzá, hogy ez a legnagyobb, s legjobb hangulatú mérkőzés, melyet az Olimpicóban rendezhetnek. A meccs alatt jobbára egymást szidta a két tábor, s ezen a meccsen a zebrák még az Interről is teljesen megfeledkeztek. A második félidő elején Amauri góljánál a stadion felrobbant, s habár a harmadik sorban álltunk, eddigi legnagyobb esésünket szenvedtük el a gólörömben, bezuhanva az első sor és a támfal közé, körülbelül 10 emberrel együtt. A meccs ezután ünnepi hangulatban telt, s ért véget. A játékosok a lefújás után kijöttek a kanyarhoz, s kidobálták a mezeiket. Mérkőzés után kisebb nehézséget jelentett megtalálni a különbuszunkat, s egy kisebb balhét is sikerült elkerülnünk. Hazafelé a drughisok latin bulit tartottak a buszban, s néhány üres falszakasznál is meg kellett állni néhány graffiti elhelyezésére. Magentába hajnali 2-re érkeztünk meg, ahol éjszaka megszálltunk.

Vasárnap délre meghívást kaptunk a drughisok magentai bárjába, ahol grillpartyt rendeztek. Az eszem-iszom egészen estig tartott, amikor elindultunk vissza a bergamói reptérre.

Hétfőn reggel érkeztünk haza, egy igazán különleges és rendhagyó Juventus-túráról.